Helgen kortfattat

Resultatet på duggan är avslöjad och jag är nöjd! :) Nu ska man "bara" klara av den andra duggan och tentan, OCH hela den andra kursen oxå.
Idag är det första seminariet, ska redovisa om Fritidsresor, vi undrar varje gång varför vi valde ett resebolag när det är så trist väder ute, för att läska oss och göra oss avundsjuka!? För pengar till resa har man inte direkt som student.. Avskyr att stå framme vid tavlan i en sal och redovisa, det som lugnar mig lite är att det är ett grupparbete så man slipper säga allt själv och jag har några andra att dela nervositeten med.
I lördags var jag och kollen i Göteborg för att hälsa på min svägerska och hennes kille. Besökte Liseberg för 5-kamp gånger 2 = 10-kamp :)
Vi var ute och åt, tanken var trerätters, men efter förrätt och huvudmål orkade vi inte med någon efterrätt så därför blev det tvårätters, gott gott var det!
På kvällen blev det bowling och ja hittade som vanligt inget klot som passade mig. Antingen var de för tunga med lagom tjocka hål för fingrarna eller så var de i rätt vikt men för trånga hål (läs bortförklaring) så därför gick det inte så bra, sist det kom jag inte iaf :)
Toblerone med Marie och inte tvärtom!

Kommentarer
Postat av: JOAKIM FORSBERG

Hur många små Toblerone är det i dom där? :D

2011-10-11 @ 23:50:54
URL: http://joakimforsberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0