Uppdatering av skolan

Jaha nu är det svart på vitt att jag failade på ena tentan (tyvärr den jag trodde jag skulle ha en liten chans att klara) :(
Blev godkänd på rapporten i den kursen så det är "bara" omtentan som behöver göras.

I den andra kursen är jag ganska övertygad att jag inte kommer klara, så det blir hårdpluggning inför omtentorna, (vet ej när det blir)
Blir även att plugga extra inför kommande tenta.

Kommer bara ha en tenta denna gången för den andra kursen är mer praktisk.
Det är så roligt för jag och min grupp har visan hemsidan vi har gjort för några personer och ryktet har spridit sig att våran webbsida är riktigt snygg :) det gillar jag att höra! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0