♥ sorg ♥

Förra veckan gick min farmor bort.
Det var så oväntat och det gick så fort.
Att bara se farmor dålig var så konstigt eftersom hon alltid varit frisk och pigg.
Jag, min faster och kusiner har varit bortskämda med en krut farmor/mamma/mormor trots hennes höga ålder på nästan 91 år.

 

Krutgumma var hon in i det sista.
Bara någon timme innan hon somnade in ville hon upp och gå en sväng.

 

Farmor när hon fyllde 90 år



En ros så vacker när den är röd
men en ros ska vara vit för att representera död

Jag lägger den på kistan och fäller en tår
då förlusten av dig gör framtiden svår

Ingen mer glädje från en människa så varm
nej jag får söka tröst i vår egen barm

Jag älskar dig så och jag glömmer ej
vilken underbar känsla du alltid förde med dig



Kommentarer
Postat av: Petter

<3

2011-07-13 @ 07:37:05
Postat av: Christel

Kram på er

2011-07-22 @ 23:28:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0