Kalas helg

Födelsedags kalaset på lördagen var riktigt lyckad, men framför allt morgonen efter blev det mååånga skratt, härligt! Hela söndagen gick till att kämpa för att hålla sig vaken (sov bara 3,5h) När jag väl kunde köra hem så ringer killen (som oxå varit iväg, fast med volleybollen) och säger att vi ska ha gäster som på söndag kväll. Jag ville bara lägga mig... Det var bara att trycka i sig godis så man höll sig vaken, och trevligt hade vi :)

Något som var roligt var att jag var med i tidningen Expressen igår. I en artiklen som handlade om vilka 80-talister som har högst inkomst 2010, och i Laholms kommun var visst jag överst på listan.



Idag har jag varit barnvakt igen, alltid lika skoj att busa :)
Under kvällen blev det en kvälls ridtur på stranden, såå mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0