Sjuuuk

Idag är det riktigt synd om mig..

Igår när jag jobbade började jag få ont i halsen, och på natten fick jag väldigt hög feber och en fruktansväd huvudvärk. Gissa om jag var glad när jag gick av jobbpasset på morgonen. Jag tänkte bara: dags att decka i soffan.
Tog tempen när jag kom hem och den var 38,8C och då får jag tillägga att min normaltemp är 36,5C.

Efter ett tag kännde jag mig mycket piggare dvs jag hade "vanlig" huvudvärk och febern hade sjunkit till hela 38C woho!!
Har fortfarande feber runt 38C men smärtan i huvudet är nästan borta och jag har lyckats få i mig mat, så jag känner mig redan på bättringsvägen.

Måste försöka plugga lite nu då jag har läxa till imorgon, och ja den kommer att ta tid eftersom hjärnan är på halvfart..


Kommentarer
Postat av: Annie Gustavsson

Hej Marie! Tråkigt att du e sjuk..men du jobbar väl inte när du e sjuk? Då måste du ju ta d lugnt o se en bra film istället! Kram

2011-02-24 @ 11:27:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0