Kraxar

Är feberfri!! :)

Det var skönt att bara ha feber i ett dygn, även om det var kämpigt just då. Har dock fortfarande ont i halsen och när jag öppnar munnen, ja då kraxar jag som en kråka. När jag var i skolan och skulle prata sa läraren flera gånger: va? Kunde som sagt varken prata högt eller tydligt.

Killen däremot har blivit dålig, i ryggen. Han fick rulla ner från sängen och sen kravla sig upp. Stackaren! Tur var så fick han en akut tid hos naprapaten, men han fick inte loss alla låsningar i ryggen, så det blir en tur dit imorgon igen för honom. Jag hoppas att han hinner bli frisk till helgen för då ska han upp till Sthlm och spela matcher. Han fortsätter spela volleyboll trots att det är därför han har så ont i ryggen 2-3 gånger/säsong. Dessutom har han tidigare opererat minisken då den var trasig, pga volleybollen. Ta det inte som en pik älskling att jag vill att du slutar ;) men iaf drar ner på det kanske.
Är ju rädd om dig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0