Valet 2010

Hur tänker folk egentligen? Vad har SD att göra i riksdagen?? Det är nästan så man skäms över Sverige.

Igår skulle vi till ett par kompisar i Halmstad för att hämta våran hårddisk som vi hade där. Det var inte tänkt att vi skulle stanna, men de bjöd in oss. Vi hade varit och handlat så vi tog det och lite utav deras mat så fixade vi lite taccos till kvällsmat, efteråt blev det film. Allt var oplanerat och väldigt enkelt (vi hade myskläder på oss) och det blev så lugnt och trevligt. Man kunde verkligen koppla av och njuta. Riktigt skönt!
Sen for vi hem och la oss direkt och kollade på valvakan tills vi somnade. Det vill säga att älsklingen kollade ett tag medans jag somnade direkt ;)

Snart ska jag hämta upp mamma för att sen åka vidare till gymmet där ett roligt zumba pass väntar.
Känner att jag behöver röra på mig nu, har varit lite slapp de senaste dagarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0