Rännenäs gård

Idag var jag och hälsa på en kompis vars shetlandsponny fått ett föl. Cyklade dit och fotade lite. Fölet som heter Rännenäs Polly skulle tydligen vara lite skygg av sig, men hon var väldigt nyfiken på mig och min kamera när jag kröp runt i hagen så hon kom fram och gosa och jag fick flera pussar på munnen av henne. Pälsen var så otroligt mjuk och gosig, mjukare än ett gosedjur.



Nyfiken som en strut var hon i början :)



Pollys mamma Molly.



Ska man bli stor och stark måste man äta.



Efter maten måste man ta en tupplur.



Kisungar var där oxå och de vägrade att vara stilla.

Kommentarer
Postat av: Annie

Gud så sött! Kattungarna va inte fel de heller!!

2010-09-01 @ 21:01:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0