Bad girl

Jag är väldigt ärlig av mig, nästan lite dumt ärlig ibland. Men idag kikade jävulen fram hos mig..
Var i affären och la upp alla varorna på bandet, när kassörskan sa att jag inte behövde ställa upp blommorna utan att jag istället sa vad de kostade och hur många jag hade. Skulle precis till att säga att de kostade 39.90 när hon säger: jag har för mig att de kostar 29.90. Det var i det ögonblicken jävulen tog tag i mig och övertalade mig att hålla med kassörskan, och där var tre blommor, så det blev 30 kronor billigare. Jag har ju inte gjort något större fel eftersom hon trodde att blommorna kostade mindre.. eller?

Idag åkte jag och Petter hem en snabb sväng, ja till vårat nya hus :)
Vi var där och mätte carporten för vi har hittat ett bra erbjudande om en garageport som vi ska montera dit. Men monteringen får vänta tills att vi flyttar in.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0