Torsdagsmys

Snacka om att vara förvirrad. Igår kväll precis när vi skulle lägga oss kollade jag i kalendern för att se vad som skulle hända dagen efter. Till min förtvivlan trodde jag att jag hade missat en lektion i skolan, favvo ämnet dessutom. Gick till Petter för att beklaga mig när han säger, med det är ju torsdag imorgon, inte idag. Åh vad glad jag blev! Jag hade ju inte missat lektionen.
Dessutom ska jag till ortopeden för att kolla om jag fortfarande behöver inlägg i mina skor. Igår var jag övertygad om att det var som idag, men insåg att det var inte förrän imorgon.
Jag är aningens förvirrad, men man blir som man umgås ;) umgås mest med älsklingen.
Förlåt älskling! Är på lite rethumör, hoppas du står ut med mig ikväll.

I helgen är det min stor jobbar helg. Börjar 15.00 fredag eftermiddag, slutar 10.15 lördag förmiddag. Sen börjar jag 10.00 på söndag och slutar 8.30 måndag morgon. Dessutom så är det möte med jobbet på måndagen direkt efter jag slutar, så mötestiden är mellan 8.30-10.30.
Nu vet ni vad jag kommer göra denna helgen.

Eftersom jag och älsklingen inte får någon fredagsmys så ska vi ha det redan ikväll. Torsdagsmys :)
Kommer bli så mysigt och gosigt så ni anar inte. Massa tända ljus, krypa ner under en gosig filt och älsklingen nära sig, äta gott och titta på tv.
Åh vad jag längtar till ikväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0