Packa, jobba, packa

Har ont om tid till att blogga. Dagarna som varit har jag jobbat, packat, jobbat, packat. Idag ska jag till stallet och fylla kroppen med energi. Ska även hinna springa en runda för att spralla av mig.

Tänkte dela med mig av något roligt som jag fick reda på i torsdag.
Jag läser kursen photoshop och de flesta inlämningsuppgifterna har jag fått MVG på och fortsätter jag som jag gjort så får jag MVG i betyget. Då ska jag lägga till att jag har alltid haft svårt i skolan och detta innebär att jag kommer få mitt första MVG :) Ska inte ropa hej än, men det ser lovande ut :)

Här kommer ett smakprov på vad jag gjort som jag fått MVG på :)

Kommentarer
Postat av: CAROFLINA.SE ♥ ♥ ♥

Men hej tjejen! Carolina här som har stuga i Skummeslöv haha. Såg din bloggadress på din msn :)

2010-11-24 @ 13:22:09
URL: http://caroflina.se
Postat av: Tess

Snyggt! :)

2010-11-28 @ 19:48:51
URL: http://tesswaltenburgphotography.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0