Normala?!

Ja igår var det första advent och jag överlevde, men det var precis. Jag kunde inte tända första advent ljuset för de är nerpackade, men hittade ett vanligt ljus som jag tände så det blev lite mysigt :)

Gjorde dörrkransar som jag tänkte hänga upp imorgon ja imorgon får vi nycklarna till nya huset :)





När det var dags att ta sig ur soffan för att lägga sig i sängen orkade jag inte resa mig upp..
Killen kastar då ett lasso, osynligt men missar överkroppen och får tag på fötterna istället, så när han drar i repet kasar jag bara längre ner på soffan, med kasar menar jag att jag försöker åla mig neråt likt ett kylskåp... Killen kastar då ett till lasso rep och träffar mig runt axlarna, drar så jag sätter mig upp, drar lite till så jag ställer mig upp, men sa då att jag var en trasdocka och trillar ihop.
Han bara kollar på mig, skrattar och säger att vi inte är riktigt kloka och jag kan bara hålla med honom.
Normala är vi då inte :)

Kommentarer
Postat av: cornelia

Åh vad fina. brukar också göra kransar emn inte iår..:(

2010-12-07 @ 15:24:16
URL: http://bohemians.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0