Mormor skrivs ut

Idag skrivs mormor ut :)
Hon har äntligen blivit bättre från lunginflamationen och får åka hem idag. Hon är överlycklig då hon avskyr sjukhus.

Igår såg jag att två utav mina svägeskor skulle iväg till Ikea, vilket jag har velat länge men tyckt det varit onödigt att åka så långt för att handla så lite. Skulle mest spana in möblerna som vi tänkt köpa senare när vi flyttat in i det nya huset. Ja det är mindre än en månad kvar tills vi flyttar :)

Tillbaka till ikea.. när jag såg att de skulle iväg ringde jag snabbt upp och frågade om de hade en plats över i bilen och det hade de. Fridas tre barn var med och de sprang alla åt olika håll i början, men sen gick det bättre.

Ja ni som känner mig vet att jag är jul tokig. Jag kunde inte bara gå förbi julavdelningen på ikea utan att handla något så det blev dessa fina julkulor, så i år kommer våran julgran bli super fin.


När jag kom hem var jag så sugen på att lyssna på julmusik, men jag har hejdat mig själv med att jag bara får lyssna på det när jag packar (så jag börjar packa någon gång) Jag rotade fram en låda och började packa ner finporslinet samtidigt som jag lyssnade på ljuv musik för öronen :)

Helt plötsligt blev jag sugen på att packa ner mer saker..
Det får nog bli så efter att jag ätit :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0