Haverdalstrand

Tisdagsmiddag brukar vi ha med Lisa och Kim, varannan vecka hos oss, varannan vecka hos dem. Igår var  det våran tur att bjuda på kvällsmat, Edmund och Kristina kom oxå och åt :)
Gissa vad vi bjöd på... grillat! Jag blev mycket nöjd med marinaden som jag gjorde till kambenen, smaskens gott.
Mellan maten och efterrätten (jordgubbar) spelade vi kubb, det var underbart väder så det gäller att passa på.

På dagen åkte jag upp till Haverdal för att sola och bada på stranden. Japp premiär doppet avklarades igår och det var varmare än jag trodde.
Stranden i Haverdal är den finaste stranden tycker jag. Mjuk fin sand, stranddynor, igår var det även klart i vattnet, underbart!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0