Fredag

Idag är det många som tar studenten, men jag tycker synd om dem pga att det regnar så mycket.
Jag blev som sagt klar med det sista arbetet i onsdags och på kvällen när det var lugnt på jobbet kom jag på mig själv att jag var rastlös, och det var för att jag inte hade något arbete att plugga med. I två veckors tid har jag suttit hela dagarna med arbetena, och nu känndes det så tomt att inte behöva plugga, men samtidgt otroligt skönt!!

Jag har läst 100 poängskurs på två veckor, är otroligt glad över att jag har orkat med det, men det är inget jag vill skryta om. Jag kommer ADLRIG mer skjuta upp arbeten och sitta i panik sen. Har mått så fruktansvärt dåligt av det, träningen har blivit lidande oxå.

Nu när jag är klar, dessutom fått reda på att jag inte behöver kompletera något så är jag otroligt glad! Har firat genom att träna två dagar i rad nu, ja jag erkänner att det känns i kroppen nu efteråt, men det är en härlig känsla att ha träningsvärk.

Har varit hos doktorn idag med ögat, han kunde inte hitta något men han såg att jag var irreterad så nu har jag fått rejäl ögondropps medicin och hoppas på att det kommer förvinna.
Ska jobba extra idag oxå, då hon som skulle jobbat har en dotter som tar studenten idag. Aldrig fel att få extra pengar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0