Photo a day 2: Breakfast


Dagens frukost ser inte riktigt ut som den brukar pga att kylen är tom, eller tom och tom, den är full av massa mat eftersom vi har Linas matkasse och den kom igårkväll, men kylen är tom på frukost. Så dagens måste är att handla frukost.



Dagens frukost bestod av att jag fick skrapa ur den sista yoggin för att få några droppar, kokade några ägg och åt det och sist men inte minst ett glas uppfiskande juice.

I vanliga fall brukar jag äta keso blandat med kokt ägg och juice brukar jag dricka till frukost oavsett vad jag äter, ibland tar jag mjölk istället.
Jag brukar även äta "knark" som vi kallar det här hemma, men det heter Kvarg och är en sort ost och till det använder jag saft som "sås". Kvarget ser lite ut som gröt och saften som jordguubbssaftsås, men det smakar lite lika gott, men ska tydligen vara nyttig så jag tänkte ge det ett försök.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0