Nya blommor

På duggan idag kändes det helt okej,men hade väldigt gärna fått reda på resultatet på en gång. Bara till att vänta...
"Firade" att duggan var avklarad med att köpa blommor som jag planterade, så nu är här höst fint :)
Blommorna på altanen (altanen fick lite gräs på köpet när jag klippte det ser jag)
Välkomst blomma vid dörren för att välkomna gästerna
Både invändigt i huset men även utvändigt har halkat efter pga skolan, men tog ett ryck i vår lilla rabatt.
Nja behövdes rensas en aning...
Hade även köpt tulpanlökar så jag passade på att gräva ner dem. Det kommer bli fin fint när de vita, svarta och röda tulpanerna blommar till våren.
Såhär blev resultatet, fint och skönt att det blivit gjort. Nu slipper jag skämmas för grannarna.
Trimmern för jag köra med en annan dag.

Kommentarer
Postat av: CAROFLINA.SE ♥ LYXIGA VARDAGAR ♥

Så himla fint det blev :) Håller tummarna för att duggan gick hem!



Åh, vi får ta en fika i höst. Nu får det fan liksom bara bli av!

2011-09-20 @ 22:59:12
URL: http://caroflina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0