Segling

I helgen seglade vi (läs jag, Petter, Joel och Vibecke) till Danmark, Gilleleje. Kan nog säga att det var sista sommarhelgen för detta året. Det är så avkopplande och rofullt att segla och vara ute till havs.
Jag var snabb på att ta tag i rodret och styrde hela vägen till Gilleleje från Torekov. Men det roliga var när vi skulle segla hem på söndagen och det blåste kuling. Det kom två gigantiska vågor som jag inte lyckades parera bra så den ena sköljde över oss så vi blev rejält blöta. Lite spänning och dramatik i det hela :)
Tromlare
Tromlare
Tromlare
Bilderna är från i sommras när jag, Petter, Joel och Kalle var ute och seglade och på vägen hem kom det tromlare och lekte precis vid båten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0