Plugga i skolan?

Sitter i skolan och fördriver tiden på en håla genom att blogga. Ja jag borde egentligen plugga mer orkar verkligen inte. Har så svårt för att sitta i skolan och plugga, fungerar bäst att sitta hemma i mysbyxor, ha musik i bakgrunden och sitt ligga i soffan. Då pluggar jag som bäst. Har gått igenom alla webbsidor som är standard och ett måste när man sitter vid datorn, men nu har jag inga fler sidor att gå igenom..vad göra? Dra katten i svansen och köra? Nej det går inte, katten är inte med i skolan så det blir svårt, men hade gärna velat gosa med den ikke kelna katten nu dvs tvångsgosa.

Tittar runt lite datasalen där andra INFO:sar "jobbar", är bara ett par duktiga som pluggar, resten sitter och gör allt utam att plugga. Jag tillhör den senare kategorien. Vet att jag får mer att göra i helgen, men koncentrationen är verkligen inte min starka sida när jag sitter i skolan...

Nähe nu börjar snart föreläsningen så jag lyckades att tidsfördriva denna hålan med...inget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0