Så typiskt

Jaha om tre dagar smäller det, då ska jag försöka ta mig runt Göteborgsvarvet som är på 21 km.
Skadade foten i början av året och den är fortfarande inte bra, men bättre som tur är. Går hos en sjukgymnast som hjälper mig att bli bättre i foten, höften och min arm, ja hela högersidan med andra ord (undrar om de kan göra något åt hjärnan oxå, den hade behövts smörjas upp)
Kände mig så bra jag kunde med tanke på foten och var laddad igår inför en löparrunda. Tänkte som omväxling springa en kortare runda på snabbare tid, men det skulle jag aldrig gjort!
La mig raklång på grusvägen och nu är hela jag uppskrapad.. Min första tanke när jag kände att jag hade ont i knät, jaha där rök loppet... gick en stund efter vurpan och det kändes bättre så jag sprang sista biten, men i ett lugnare tempo.
Så mitt högra knä är uppskrapat, mitt vänstra lår, vänster armbåge, båda handlederna, dessutom har jag lyckats skrapa mig på ovansidan av handleden på ena handen och på knogarna (fråga mig inte hur jag lyckades med det, för det har jag ingen aning om)
Idag är knät blått av blåmärken, men det kändes ok när jag tog en promenad imorse.
Sitter nu med lite läxa innan jag ska till jobbet för att jobba extra. Ena uppgiften är klar och den ser ut såhär

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0