Sammanfattning

Hoppsan nu har det visst gått en hel vecka... Dagarna går så fort att jag inte hinner med, önskar man kunde köra dygnet i slowmotion så man hann med att göra allt man tänkt. Vart tar tiden vägen igentligen?

Kort sammanfattning på vad som hänt:
Måndag: Hjärt lung räddnings utbildning, så nu kan jag rädda liv (men hoppas på att jag inte kommer behöva använda kunskapen någon gång). Alla ♥ dag var det oxå. Jag och älsklingen skulle inte köpa något till varandra, men han kom hem med ett presentkort på en ansiktsbehandling :) Skämms lite över att jag bara gav honom en semla...jaja.



Tisadag: Plugga, städa, bjöd goda vänner på kvällsmat.

Onsdag: Barnvakt till söta Algoten :) Tiden gick så fort när vi busade så det var tur att killen min ringde och påminnde mig om att det var dags för mig att åka och lämna Algot :)

Torsdag: Plugga plugga gärnet innan det var dags att åka till skolan. Värsta flumläraren i företagsekonomi.. första timmen hade vi plötsligt data lektion om hur man skriver i word :S men andra timmer var det 200% fokus inom företagsekonomi. På kvällen var det företagsrock i Helsingborg där Kim sjöng, 10 gånger bättre denna gången!!



Fredag: Städa, fixa o dona, baka, bjöd även idag in goda vänner på kvällsmat och fredagsmys :) 

Ikväll: 25 års party som mycket troligtvis blir utgång senare i Halmstad :)

Kommentarer
Postat av: tess

va härligt!!=)

ja har precis börjat med studierna så jag har 2,5 år kvar=)) kämpigt e det allt..

va skönt med natur kring huset =)

2011-02-20 @ 15:59:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0