Julig dag

Nu känns det som att det är hög tid att blogga igen :)

Idag är det mycket som händer inom julens tema. Ska snart ta mig ur den varma goa sängen för att gå ut och promenera i halvstormen (okej det kanske inte är så juligt).
Sen blir det storstädning i köket, alla luckor och skåp ska torkas ur. Nu undrar ni nog hur städning hänger ihop med julen, jo jag brukar julstäda, skura hela huset från golv till tak. Men orkar nog bara med köket idag...

Efter detta blir det inhandling av julgran, pynta huset med tomtar och troll, nej inte troll, så det blir mer julmysigt, göra olika kola.

Avslutar dagen med att äta julmat hos en kompis, mitt första julbord för i år.

Allt detta ska göras till julmusik!
Oj ser nu hur mycket som ska göras och jag ligger fortfarande kvar i sängen, kanske bäst att gå upp nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0