Springa på moln

Fy fan vad jag är bra =)
Åkte till gymmet tidigt i morse (var tvungen att sjutsa killen till jobbet då han ska iväg på julbord och dricka en hel del öl...) Hade ingen större lust att springa i snön så det fick bli löparbandet (trots att jag inte tycker om det), ställde in det på att jag skulle springa 45min, sen var det bara att försöka hålla ut.

Det gick så lekande lätt att springa idag, poff så hade 45min gått, kollade då hur långt jag sprungit och den visade strax över 7 km :) Milen under en timme närmar sig med storsteg ;)
Jag blev så himla taggad idag efter löpningen att jag vill ut och springa igen redan imorgon!

Har satt upp ett delmål i det långa målet att klara av att springa en mil under en timme innan jul. Eftersom det är mindre än en månad kvar till jul så gäller det att ligga i.
Det långa målet är att klara av att springa Göteborgsvarvet på 21 km i slutet av maj (hellst utan att dö utav det) och förhoppningsvis fortsätta att springa efteråt.

Vad ska du hända resten av dagen kanske ni undrar.. Jo jag har köpt hem vaxolja (nej det är inte till bilen) så dagen kommer se ut följande att jag kommer slipa och vaxolja vårat enorma ek matbord och även soffbordet så de blir fin fina inför flytten till det fina huset. Måste ju klart ha fina möbler i ett fint hus annars skär det sig i ögonen ;)

Hej och hå, dags att jobba på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0