Frustrerad!!

Ja det är nog det rätta ordet för hur jag känner mig.
Som de flesta vet är jag galen i julen. Ni anar inte hur ont det gör i kroppen att inte få julpynta när jag ser alla grannar, varenda hus, lägenhet, i varje jäkla fönster jag ser är det fullt med julsaker och julmysigt!

På tisdag eftermiddag får vi nycklarna till nya huset och jag ska, jag bara måste åka till det nya huset direkt och sätta upp julgardiner och adventsljusstakar för att få jul stämmning. Funderar på att ta med lådorna med julsaker i bilen när vi är på banken och åka direkt till huset så ingen tid går till spillo.

Som tur är så har jag bloggen att julpynta :) vilken räddning!
Det vill dock inte riktigt som jag vill, och alla html koder bara snurrar runt i huvudet på mig så jag måste ta en paus för att få stopp på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0