Snabbt resultat

Nu är jag ledig en hel vecka! Skönt som bara den!

Min ena svägerska är nyutbildad hälsocoatch, jag har fått lite tips och trix på vad jag ska äta för att bli av med överflöd av fett ;) Jag började i fredags och på 4 dagar (trots lite "fusk" i helgen) så kan jag dra av mig byxorna utan att behöva knäppa upp dem. Snacka om effektivt!!
Nu när jag vet att kosten fungerar, bättre än jag någonsin kunnat önska om, ska jag bara ta tag i träningen så man får lite muskler och fastare kropp.
Beach 2010 är nog inte för sent ändå, haha.

Nu är vårat gäst/Luddes (katten) rum färdig målat, så idag ska jag dra bort all tejp och röja ut målarburkarna. Före och efter bilder kommer att komma upp när det är klart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0