Friii

Känner mig fri som en fågel nu när rapporten är inskickad. Har suttit dag ut och dag in med denna jobbiga rapport och haft svårt att komma igång för jag inte vetat hur eller var jag ska börja (eller sluta för den delen). Hade verkligen behövt ett par timmar till på arbetet för att få det bra, men som sagt så anledningen till att jag inte planerat in det bättre är att jag inte vetat hur jag ska göra eller hur det går det. Det är en hel vetenskap att plugga på högskolan. Men nu har jag kommit in i det och vet hur jag ska göra (på ett ungefär i alla fall) så till nästa rapport vet jag hur jag ska börja och planera upp det så jag slipper bli genom svettig den sista halvtimmen. Vet inte ens om jag stavat rätt på allt, det varken hann jag eller kunde se pga svetten som rann i pannan in i ögonen. Ja nu överdriver jag lite, men det var nästintill så det gick till.

Har som sagt suttit med denna rapporten i flera dagar så idag ska jag ut och sträcka på mig med att ta en lång skön promenad (förhoppningsvis mellan skurarna) i skogen och på stranden. Jag har nog glömt att berätta att jag lyssnar/läser på Camilla Läckbergs senaste bok, Änglamakerskan. Älskar hennes böcker (faktiskt så läser jag bara hennes böcker)och har följt Erica och Partik (huvudkaraktärerna i böckerna) i de olika böckerna. Jag försöker motivera mig själv genom att jag bara får lyssna på boken (ja jag lyssnar på boken, orkar inte sitta ner och läsa fler böcker än vad jag redan gör i skolan) när jag promenerar så jag kommer ut och rör på mig. Den är så spännande!

Efter promenaden blir det tårtbakning till min mamma som fyllde år i måndags. Ska försöka komma ihåg att ta bilder under och efter bakningen och lägga upp det här vid tillfälle.

Nej nu spritter det i benen så det är bäst att passa på att promenera!

P.s jag vet inte hur jag får ett nytt stycke när jag ska skriva. Jo jag vet att man ska trycka enter-knappen och det gör jag, men när det publiceras så blir det inte så. Har märkt att det bara händer när jag bloggar från min mac.. Någon som vet och kan tipsa mig?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Grattis vad skönt!

TACK än en gång för allt fint arbete i samband med vårt bröllop, blev ju toppen. Hälsa P, kramis

2011-10-08 @ 22:06:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0