Liseberg

Mindre än timmar kvar tills att jag kan göra ett glädjehopp!! Har glädjefnatt i hela kroppen och har svårt att sitta still :D

I lördags var vi på Liseberg (som alla andra...långa köer) Jag som är lite feg och inte åker alla karuseller fick snällt stå och vänta medans de andra åkte. Vi hade med en hel påse med mynt som vi tänkte spela med, vilket jag passade på när de andra åkte karuseller som inte jag vågade. Jag spelade, spelade och spelade och vann ingenting!! Sen kom Petter och spelade 3-4 gånger och vann stjärnvinsten, två kilo toblerone. Det var bara att konstatera att han hade flyt och inte jag. Strax efter att han vunnit stjärnvinsten vann han även andra pris, vilket var en paradisask. Sen fick han inte spela mer på chokladhjul!! Tyvärr vann han inget på teknikhjulet, det hade man haft lite mer nytta av om han vann, framförallt så hade man inte blivit tjock på köpet..

Om jag hinner (efter glädjehoppet) ska jag träna med mamma, det blir zumba. Hoppas verkligen att jag hinner med att åka och träna, behöver som sagt det nu efter all chokladvinst...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0