Beslutet

Bara för en liten stund sedan bestämde jag mig för att hoppa av den ena kursen som jag pluggar, marknadsföring. Det finns tre anledningar till att jag kommit fram till detta beslutet:

1. Jag tycker att kursen är svår att lära sig på distans. Jag personligen lär mig bäst av att ha någon som står och undervisar och att man sen får uppgifter att lösa.

2. Kursen är inte så viktig för mig för att söka till en utbildning senare. Valde mest kursen för att den verkade bra att ha läst, vilket den säkert är oxå, men inte just för mig. Det lutar mot att jag vill läsa en ekonomi utbildning så småningom.

3. Det är bättre att jag hoppar av kursen så att jag helhjärtat kan satsa på företagsekonomi som jag måste ha för vidare studier.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0