Aj aj aj..

 ..aj aj min rygg! Har haft ont i ryggen i en vecka och igår var jag hos naprapaten och fick en rejäl omgång. Jag hade rejäla låsningar på båda sidorna i ryggen och lite i nacken. När kan knäckte till i ryggen så knackade det så mycket och rejält att jag höll på att tappa andan. Efter behandligen hade jag mer ont än tidigare och jag kunde bara sitta i max 10min sen var jag tvungen att upp och röra på mig.
Har sovit dåligt inatt, vaknat en gång i timmen, varje gång klockan var halv ... nånting, då hade jag ont i ryggen och var tvungen att vända på mig. Nu på morgonen känns det bättre (som tur är!)

I torsdags var jag i stan under middag för att Petter behövde köpa några tröjor och ett par byxor. Det blev 6 st tröjor, en skjorta och ett par byxor till honom. Blev själv sugen på att köpa lite kläder, framförallt "fest" kläder. Hittade 8 olika plagg som jag handlade och priset blev inte så dyrt :) Kan det bli bättre när man hittar snygga kläder för en billig peng!? Nä tror faktiskt inte det.
Har lovat Maja att ta bilder på kläderna och lägg upp dem här, de kommer. Hoppas att jag hinner idag annars får det bli lite senare.

Tänkte även lägga upp en bild på mig nu när jag är brunett. Ska bara lyckas ta en bild på mig själv först.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0