Gottegrisen

Jag var hur trött som hellst i morse så när Maja (killens syster) kom till oss på morgonen orkade jag inte gå upp och äta frukost med dem, så jag låg kvar i sängen. När väckarklockan sen ringde så snoozade jag flera gånger för jag orkade verkligen inte gå upp. Till slut så började Ludde stånga mig i ansiktet (innan dess låg han jämte mig och gosade) och när han gör det brukar han vilja antingen gå ut eller ha mat. Så jag gick upp för jag fick så ont i näsan av alla fjäsk kel stångar, men nä då stannade Ludde kvar i sängen och bredde ut sig ordentligt.
Han ville alltså att jag skulle gå upp så han fick hela dubbelsängen för sig själv!



När han kelade och gosade med mig kallade jag honom för kelegris, men när han schasa iväg mig för att få hela sängen för sig själv kallade jag honom för gottegris. Så han är både katt och gris, men han är även en apa så som han klättrar och har sig. När man är ute och går följer han efter så då beter han sig som en hund.
Ja vi har snart ett helt zoo hemma ;)

Kommentarer
Postat av: Susanne

Haha vilken snygging... och med stor personlighet låter det som. Här hemma finns det ju också en katt med stort ego och hundlika fasoner :-)



Ha en skön söndag!

Susanne

2010-11-14 @ 13:18:08
URL: http://kandy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0