Bada i vattenspridare

Datorn har strejkat i värmen så därför har det inte blivit så mycket bloggande. Rättare sagt så har laddaren gått sönder till datorn.. Nu har vi Petters jobbdator hemma till undsättning.

Igår var vi barnvakt åt min svägerskas barn så vi hade tre barn här hemma. En väldigt bra anledning att själv få springa igenom vattenspridaren :)
Det gick över förväntan att passa allithopa och Alfred den äldsta grät när han skulle ham för han ville stanna kvar och sova över. Jag tycker att det är ett bra betyg om något ;)

På lördag ska vi på bröllop i Örebro och vi hoppas på fint väder. Vi åker upp redan på fredagen så vi slipper vara helt döda efter bilfärden, sen stannar vi till måndag.
Nu ska jag och älsklingen in till stan för att handla det sista inför bröllopet, så som bröllopspresent och strumpbyxor till mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0