Studierna

Igår fick vi nycklarna till huset :)
Åkte dit direkt med kartongen med julsaker för att sätta upp gardiner och adventsljusstakar Äntligen!

Strax ska jag göra em sista inlämningsuppgift i företagsekonomi och det innebär att jag kommer vara klar med kursen i hela 6 veckor tidigare än planerat. Sjukt stolt över mig själv!

Jag och killen hade en deal att om jag klarade alla kurserna så skulle jag få en Iphone i julklapp. Eftersom jag vet vad jag ligger i alla kurserna så vet jag att jag kommer klara dem och då får jag min Iphone :)
Men saken är den att vi var tvungna att förnya våra abonemang för ca en månad sen och fick då rabatt på att köpa en Iphone, så jag har redan en. Nu hoppas jag på att få en till i julklapp för det var ju dealen ;)

Nu kommer det bli en liten blogg paus eftersom vi ska flytta och jag prioriterar flytten före bloggen. På fredag går stora lasset och blir första natten vi sover där. Sover och sover... kommer säkerligen ligga vakna och lyssna efter alla nya ljud som huset gör, men får hoppas att vi är helt slut efter flytten att vi somnar bums och sover som små grisar hela natten ;)


Kommentarer
Postat av: Annie

Hej! Kul att ni fått nycklarna o kul att du skriver att ni var tvungna att uppdatera era abbonemang. D e man ju aldrig tvungen till på telenor. Fast ajg förstår er..jag hade oxå gjort d direkt! Lycka till mä flyttandet! Kramis

2010-12-01 @ 09:59:52
Postat av: Ida

Vilken mysig header du har :)

2010-12-01 @ 10:13:05
URL: http://ipeterson.blogg.se/
Postat av: lovisa

godmorgoN:)

2010-12-01 @ 10:27:10
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: CAROFLINA.SE ♥ ♥ ♥

Åååh tjejen, jag vill ju se bilder :) GRATTIS! Hoppas ni kan fika innan jul så jag får se allt julpynt :)

2010-12-05 @ 19:34:04
URL: http://HTTP://CAROFLINA.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0