Zumba

Igår var jag på ett nytt pass på gymmet, zumba. Tänk er afrodans, skaka rumpa och bröst. Har nog aldrig tyckt det varit så roligt att träna någon gång, jag menar hur ofta tränar man gärnet och svettas som en gris i en timme med ett leende på läpparna? Det händer inte ofta! Men det hände mig, mamma och ett par andra som jag var där och tränade med.
Det kommer bli zumba minst en gång i veckan, kanske två för det var så roligt :)




Jag är så fruktansvärt sugen på godis idag så jag vet inte var jag ska ta vägen. Får försöka tänka att träningen igår inte gör någon nytta om jag ska vräka i mig godis. Ja ser där, nu blev jag faktiskt mindre sugen på godis :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0