I'm sooo freaking pisst!

Jag har insett att jag behöver en ordentlig datorväska så jag gick in och kollade på olika sidor och där fanns den jag ville ha, dessutom på rea!

Jag kör hela vägen ner till Helsingborg för att det var typ bara de som hade väskan på lager, förutom Uppsala vilket jag inte hade någon större risk att köra till... När jag kommer dit hittar jag den inte, blev lite småsur och frågade personalen, de sa att de hade den hemma så han följde med för att visa den. Nej han hittade den varken i butiken och på lagret.

Känner att jag blir mer sur och klagar på att jag kört långt bara för den här dataväskan + att det står att väskan är inne i lagret.
Hittade en annan väska som jag tyckte var fin men den kostade 400kr mer, alltså 500kr. Tänkte jaja det får bli denna dyra för jag flänger ju inte ner ända hit för ingenting eller kör till Helsingborg igen inom snar framtid.

Väl i kassar slog kassörskan in att den kostade 899kr och då blev jag sur på riktigt och sa ifrån tydligt och bestämt att på hyllan där de hängde stod det 499kr och att de iså fall lurar kunderna att den kostar såpass "lite". Efter att hon ringt ett par kollegor under tiden som jag blänger surt på henne fick jag dataväskan tillslut för 499kr.

Slutet gott, allting gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0