Photo a day 9: Daily routine

Min dagliga rutin som jag börjat med sen två månader kanske handlar om att vakna på morgonen. Jag har alltid varit morgonpigg men de senaste månaderna har varit jobbigt att gå upp och det värsta är att jag har börjat snooze och inte lite heller.
Vet inte hur ofta jag snooze innan jag vaknat till lite granna, sen tar jag mobilen och kollar vad som hänt på Facebook. Inte för att jag är värsta fb nörden (eller jo lite) utan för att du lyser det från skärmen och jag är tvungen vakna till för att se ordentligt.

Egentligen borde det räcka att bara kolla fb, men nej då går jag igenom de bloggar jag följer och avslutar med att svara på worldfeud så jag får morgon hjärngympa. Det hela resulterar i att jag får ställa klockan ca 45 min innan jag ens ska gå upp.

Detta är en ful ovana/rutin som jag borde banta ner tidsmässigt och hellre får sova några minuter extra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0