photo a day 4: Letterbox

Jaha idag är utmaningen att blogga om min brevlåda och ta en bild på den.


Som jag nämnde i första utmanings inlägget så skrev jag att vi har bott i huset i lite mer än ett år, och redan då ville jag byta ut brevlådan till en sådan som man kan låsa så ingen nallar våra räkningar (är tyvärr oftast det vi får i brevlådan) och under stormen Berit så blåste brevlådan sönder och det inlägget kan du läsa här, men Petter lagade brevlådan så inte ens då fick jag en ny brevlåda.

Upptäckte till min stora förvåning att vi tydligen fått ett klistermärke om att vi ska få Hallandsposten (har visseligen fått den i två dagar nu) men det är mer än vad jag vet om att vi beställt att vi ska ha.
Laholmstidningen vet jag om att vi har, denna tidningen har vi mest för att det brukar stå om Petter och hans spelarkompisar när de har match, han spelar volleyboll i Vindrarps Volleyboll Klubb.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0