Photo a day 10: Childhood

VARNING FÖR NAKENCHOCK!

Hoppsan hejsan. Jag tror bestämmt att mina bloggfingrar har frusit fast i kylan, men nu har jag tinat upp dem igen så nu kör vi :)

Jag saknar att vara liten ibland, slippa alla bekymmer om ekonimi, läxor och allt vad det kan vara. Att bara leva i nuet som man gjorde när man var liten, iaf jag.
När jag var liten (mindre) minns jag som mest positivt och jag var ett lyckligt och bortskämt barn. Lagade en av mina föräldrar mat som jag inte tyckte om, ja då lagade den andra egen mat till mig som mamma/pappa visste att jag gillade. Yes jag fick det serverat på silverfat!

Ska man bada kan man göra något kul av det :)

Min familj består av mamma Lena, pappa Kjell och tre storebröder, Johnny, Jonas och Joakim (lägg märke till att alla mina brödrar börjar sitt namn på "Jo" och jag skulle ha hetat "Jo"sefine, men min ena bror tyckte det var så fult (tycker inte jag!) så jag fick heta Marie istället.

Jag, mamma och pappa var ofta ute med husvagnen minst en gång per år, och jag älskade det! Jag har sagt att när jag i framtiden har barn och de (2 barn ska jag ha) är såpass stora så ska jag ha en husvagn och campa för det är något magiskt med det.

Jag och pappa.

Min pappa dog för snart 6 år sedan, bara några dagar innan jag skulle fylla 20 år.
Saknaden är enorm!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0