Photo a day 11: Where you sleep



Det här är då vårat sovrum och vi har lite projekt pågång bla att måla sängramen vit, (hellst hade jag vela köpa en annan sängram, men det får vänta tills vi får överskott av pengar) och vi ska köpa två sängbord och även måla två "stegar". Dessa skulle vi egentligen fått i pressent 2010 men levererades först i julklapp 2011 av Petters syster och svåger som har gjort dem själv. Ser ut som en mini stege som vi tänkte ha som klädhängare. Ska ta en bild på dem när de är målade och klara.


Periodvis sover Ludde vid mina fötter i sängen, och just nu är han inne i en sådan period. Det är ingen risk att jag fryser om fötterna :)
Han ligger alltid på min sänghalva för jag ligger ganska så stilla när jag sover, mendans Petter, ja jag brukar säga att han snurrar runder likt en torktumlare och/eller sprattelgubbe :)

De andra alternativen som Ludde sover i är sin egna korg som han har och även datastolen och som sagt så är han en periodare så det kan gå veckor som han sover på ett ställe, sen rättsom det är så byter han och sover där några veckor osv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0