Besegrad av...

Wohoo! Nu har jag minsann fått upp farten på bloggen :) Hoppas innerligt att farten kommer hålla i sig!

Jag blir så trött på..... att det aldrig kan lära sig! Jag har försökt med allt!! Jag har tjatat på det, men det vägrar att lyssna, jag har även bönat och bett på mina bara knän, men det faller tydligen inte för smicker. Mutat, men det tog bara mutan utan att göra rätt för sig. Hotat, men tydligen tror inte det på mitt hot. Vet inte hur länge vi har hållt på såhär, men det är ett BRA tag kan jag lova!! Envis som jag är, men måste erkänna att jag känner mig besegrad.

Håller nu på att ta tag i det i egna händer.
Dumma hus som total vägrar att städar sig själv!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0