Tisdag

Då var det tisdag igen, oj oj vad tiden går fort. Snart kommer man vara pensionär om det ska fortsätta i denna takten...

Dagens sysslor är få vilket kan vara skönt ibland. Speciellt idag då jag städade hela huset igår, ja jag till och med dammsög i garderoberna, även berget med ren tvätt blev struket.
Så idag ska jag sooola för det sägs att det ska bli 25C varmt (tur att det lovade plusgrader för det hade varit kallt med de menade minusgrader). Jag är inte den som orkar ligga och pressa så länge så jag tänkte ta en paus med att klippa gräset (ett lättare sätt att sola på).
Nyheterna har utfärdat en klass 1 varning för lokal åska, hjääääälp!! Det är den ända nackdelen att bo vid kusten det är att det ofta åskar ute över havet, och bor man nära havet så blir det nära.
Ikväll ska jag på spira party. Jag hade ingen aning om vad det var och vet inte du heller så kan jag upplysa dig om att det är blomgrupper och inrednings grejer som säljs. Kommer säkerligen bli skojsigt! Dessutom så kommer vi få pyssla vilket jag tycker är roligt, men tyvärr aldrig gör själv.
Detta är mina sysslor för denna dagen.
Vad ska du göra idag?

Kommentarer
Postat av: Petter

Sitta inomhus =(

2011-05-31 @ 08:55:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0