Ont i fot och hjärta

Har inte velat blogga förrän jag ändrat om bloggen från julpyntet. Nu är det lite mer vår känsla (dock fortfarande under fix och trix)

För att uppdatera här lite granna så har/hade jag kommit igång med löpträningen. Är/var uppe i milen när jag olyckligtvis trampade snett och stukade foten. Så här sitter jag en vecka senare med fortfarande en svullen ankel och haltar.
Den hade säkerligen varit bra nu om jag bara hade lyckats ta det lugnt men det kan jag inte.

Igår plågade jag foten med att springa runt på Gekås. Jag hann bara vara där i drygt en timme när jag upptäckte att min förlovningsring var borta. Panik!! Hade precis provat några vantar och misstänkte att den låg i en av alla hundratals vantarna. Jag, svägerskan och två anställda började rota runt bland alla vantarna, kröp på golvet och blev smutsig på knäna, allt detta utan reslutat.
Håller tummarna att en snäll själ hittar den och lämnar in den, självklart betalar jag hittelön!!
Är så ledsen i hjärtat att jag tappat den, den betyder så mycket!


Det komiska är att killen fick tillbaka sin (snarare köpt en ny) bara för någon månadsen efter att han tappade sin i havet i sommras, och då mobbade jag honom för att jag var förlovad men inte han... nu är det visst ombytta roller.

Antingen är det ett teckan på att vi inte ska vara förlovade alls, eller att vi borde gifta oss?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0