Hoppsan..

Uppe tidigt för att åka till gymmet och springa av mig. På väg till bilen efter gymmet blir jag upp plockad av en polis och han kör iväg med mig (tyvärr civil bil, men ändå..)
Ni kan pusta ut, jag har inte gjort något olagligt! Jag hade bara glömt min halsduk hos en polis för några veckor sen och han hämta upp mig, körde hem till sig för att hämta den. Sen släppte han av mig där han hämtade upp mig.

Detta kan man tro att det var dagens händelse, men nej nej.

Skulle klippa älsklingen med rakapparat, som vanligt som jag gjort många många gånger.
Vet inte om jag kan skylle på trötthet eller vad, men jag lyckades sabba det hela..
Glömde att kolla om avstånds skyddet var på (brukar alltid vara på!!)

Oj, oj sa jag och han undrade vad jag hade gjort.
Kort blev det just där, och jag ville inte att han skulle raka av sig allt det andra heller för det hade blivit för kort.
Så ja så här ser han ut nu..


Förlåt älskling!!

Eftersom jag har varit så kass på att uppdatera kan jag nämna att nyårsfesten som vi hade blev grymt lyckad!!
Jag kom inte i säng förrän klockan fyra på morgonen..upp och jobba klockan 11 och 24 timmar frammot.
Gissa om det var segt att jobba...


Kommentarer
Postat av: ModelBea

Hej!

Just idag har du den stora chansen att vinna "bloggsvar" hos mig! Var görna med och tävla!



Kram Bea

2011-01-07 @ 14:16:59
URL: http://modelbea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0