De spökar

Varje morgon innan klockan ringer 5.30 så är en av våra lampor tända, trots att vi dubbel och trippel kollar båda två att vi släckt den när vi går och lägger oss...
Låter jag den vara tänd under dagen så släcks den ibland, men inte alltid.


Det är denna lampan som tänds av sig själv

Vi måste ju ha ett spöke här hemma.
Först tänkte jag att jaja det är väl katten som råkat komma åt knappen, men ibland vill han ut tidigare och då kollar jag alltid lampan och då har den varit släckt, sen när klockan ringer.. jajjamen då lyser den! Det händer även att lampan i tvättstugan tänds oxå, men det har bara hänt ett fåtal gånger.

Apropå spöken...så solade jag mig igår. Är så blek så ett spöke hade blivit rädd för mig, haha
Blek som man är så är jag tvungen att sola lite innan jag ska iväg på en solsemester, och redan om tre veckor ska jag och älsklingen iväg till Florida och även ta en kryssning bland de karibiska öarna. Så nu är det sola sola som gäller :)

Kommentarer
Postat av: Annie

Sola inte för mycket i solarierna bara..d e inte riktigt samma ljus så man kan bränna sig lätt även om man tror man e brun när man börjar sola ute sen. Spännande mä ett spöke i huset. ;) D e inte så att ni har en inbyggd timer ni inte känner till lr nåt? Kramis!

2011-02-10 @ 21:34:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0