Veckans schema

Igår började jag och Petter på våran gigantiska trädgård. Har ingen emot storleken på tomten, men storleken på alla rabatter från förra ägaren av huset. Vi kom en bit, men långt ifrån klart. Idag ringde svärmor och undrade om hon fick komma och hjälpa till med rabatterna (hon vet om hur tråkigt både jag och Petter tycker att det är) Så nu är rabatterna klara! Är bara trädgårdslandet kvar...men det får Petter ta :)

Så här ser veckans schema ut för tillfället.
(Gissa om det var skönt att redan nu kunna bocka för att trädgårdsarbetet är klart!)



Ikväll ska jag iväg till pållen igen, så snart kan jag bocka för det oxå.
Håller tummarna att hästen är frisk idag, för sist var han halt.
Underbart väder ute så det ska bli skönt att rida idag!!

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0