Nya skor

Redan fredag... men hallå, hur snabbt gick den här veckan? För ett tag sedan skrev jag att det är fyra soptömmningar kvar innan vi ska flytta. Nu är det bara två tömmningar kvar. Vart har tiden tagit vägen? Jag borde börja packa på allvar, speciellt om dagarna ska gå så här fort fram!

Nu är det inga undanflykter för att inte börja springa längre. Var hos ortopeden och skulle kolla om jag behövde nya inlägg för jag har fått ont i fötterna de senaste veckorna när jag promenerat. Det var inte så konstigt att jag fått ont i fossingarna.. Skaffade inläggen när min höft var sne vilken gjorde att jag föll in på insidan om foten. Men nu när min höfft är rak och bra behöver jag inte så mycket stöd på insidan om foten. Det var snarare att jag trillade över på utsidan om foten nu. De slipade till inläggen och det känndes genast bättre.
Men mina löparskor blev utdömda.. så det fick bli ett par nya skor. Rosa och fina =)





Erkänn att ni tycker dem är snygga!

Jaha bara några timmar kvar tills jag börjar jobba. Är bäst att jag gör mig iordning så jag slipper stressa.

Kommentarer
Postat av: Susanne

Eftersom jag gillar råååsa så tycker jag skorna är underbara :-)



Svar: Jo, det får nog bli en iPhone...

2010-10-24 @ 12:46:59
URL: http://kandy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0