Ork..?

Från början hade vi inga planer för helgen, men kom på att vi hade en kompis som fyllde år. Så det blev födelsedagsfest och sedan utgång i Halmstad.
Födelsedagsfesten var riktigt trevlig, likaså utgången =)

Bloggen verkar strejka med att ladda upp bilder..
Nu hade du tur Edmund som slapp en bild på dig, födelsedags grisen =)
Grattis i efterskott!

På söndagskvällen fick jag feber och deckade i soffan vid 20-tiden, la mig en timme senare i sängen. Sov oroligt pga febern och under måndagen var febern inte så farlig, orkade rida en liten stund på kvällen.
Idag har jag inte känns av någon feber alls, men min ork och energi har sprungit iväg från mig.. Hittar ni den på vift någonstanns så snälla lägg den på brevlådan och skicka hem den!

Har lyckats sno lite energi, måste vara från katten för han var tokig tidigare idag, men helt plötsligt blev han trött och la sig och sov, och jag blev lite piggare =)

Jag har nog suttit vid datorn lite för mycket den senaste tiden för jag har verkligen inte velat gå in på datorn i helgen eller igår. Det kan bli för mycket utav det goda ibland.
Men börjar känna mig dator sugen igen, som tur är :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0