Niklas 30 år

Grattis Niklas på 30 års dagen!


Niklas på sin svensexa

Hästapållen som jag rider en gång i veckan var halt när jag kom till stallet igår 
:( Fick ta hand om honom och pyssla om honom för att få honom att må bättre.
På kvällen sen blev det zumba och det var svettigare än vanligt, men det var många som sa det (tog vi i extra mycket? Ja det säger vi!) Jag märker en otroligt stor skillnad nu från första gången jag var med på zumba. Då kunde jag inte skaka rumpan och var fruktansvärt stel i höften. Nu är jag mjuk i höften och kan knappt sluta att skaka rumpan :)
Men skaka på brösten är störtomöjligt för mig, blir bara att jag skakar på rumpan istället.. Detta måste övas på!!

Tyvärr blir det ingen träning ikväll, för vi ska fira Niklas. Vilket kommer bli roligt och gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0