Alfred 5år

Grattis Alfred på 5 års dagen! Idag fyller mitt bonusfadder barn år, hela 5 år, jösses vad tiden går fort.. Stora killen =)

Var hos frissan idag och blev brunett och är så otroligt nöjd med färgen, varm brun färg! Kunde inte bli bättre!! Tack söta Emelie!

Var på gymmet igår och det var längesen jag körde ett FM pass, känndes skönt i kroppen efteråt och gissar på att jag får träningsvärk lagom till imorgon.
Men redan ikväll är jag på det igen, du blir det zumba som är så otroligt roligt!
Har du inte provat på zumba så testa!!

Imorgon har jag beställt en tid hos naprapaten för jag har haft ont i ryggen flera dagar och det knakar obehagligt i den. Känndes som att det är någon form av låsning när jag tränade igår. Ska bli skönt att att bli knäckt, eller ja efteråt är det skönt men ömt.

Tjillevippen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0