Förlovad igen

Jag får välkomna Carolina som är ny blogg läsare på min sida. Välkommen! :)

(En liten parantes i just detta skedet som jag skriver kollar jag på filmen "Maria Wern" på tv 4 och ibörjan såg man en död katt som hängde. Snabbt som blixten höll jag för Luddes ögon som sällskapar mig i soffan så han inte skulle bli förtvivlad och ledsen)

Nu till det jag tänkte blogga om.
Nu är jag förlovad med Petter igen :) Han har som sagt var tappat sin ring i havet ute i Båstad i somras. Nu ett halvår senare har han fått en ny ring. Jag skojade om att vårat förhållande var komplicerat då jag var förlovad, men inte Petter. Men nu är förhållandet stabilt igen (när vi båda har ringar på fingret) så alla kan andas ut ;)


Det är exakt en månad kvar till julafton. Gissa om jag gillar det... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0