Fullproppad vecka

Oj en hel vecka har gått sen senast uppdatering! Skämms på dig Marie!!

En snabb sammanfattnign då: Helgen som var bjöd på after work på fredagskvällen och avslutades hos killens kusin på en fest, där träffade jag en barndomskompis så vi hade mycket att prata om :)

Lördagen blev det lastning av alla våra lövhögar och packade gjorde vi. (Börjar få lite smått panik över hur lite vi packat och hur snart det är vi flyttar!) Kvällen bjöd på film mys hos ett par vänner.

Jag och mamma var på Gekås hela dagen och vi var verkligen inte själva där! Fy farao så mycket folk!!
Hann inte mer än komma innanför dörren då det var dags att åka till stallet, blev tyvärr bara en liten snabbtur pga mörkret. På kvällen ömmade fötterna rejält efter olämpliga skor och sprungit runt som en förvirrad höna på Gekås.

Tisdagen skulle Petter på utbildning i Göteborg och jag tänkte passa på att åka dit för att träffa min svägerska och shoppa. Hade visst blivit missförstånd mellan oss båda så hon jobbade hela dagen. Hennes kille var hemma fram till middag då han skulle till skolan sen. Jag med mitt lokalsinne föreställde mig hur jag gick vilse i stora staden när jag skulle shoppa, men snälla Henrik följde med mig :)
Hann med att träffa Annie på en snabbfika innan det var dags att åka hem igen.
Återigen hade jag ömmande fötter efter allt spring i affärerna...

Imorse var jag uppe med tuppen (trots att jag var dödstrött) för att hinna springa innan jag skulle vara barnvakt. Är mega trött nu efter ett pass på gymmet och ska så fort jag skrivit klart gå och lägga mig för att nana.

Imorgon väntar skolan på morgonen och resten av dagen ska jag bara ta det lugnt och eventuellt packa lite :)

Nä nu går ögonen i kors, tror det är ett tydlig tecken på att det är dags att lägga sig.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0